Sunday 23 December 2012

Upominki handmade - część 3

Gotowanie na dziś (wreszcie) zakończone, prezenty pięknie zapakowane i gotowe do położenia pod choinką...
W ramach chwilki relaksy zrobiłam wiec zdjęcia kolejnych  ręcznie wykonanych drobiazgów.

Upominek, który mnie bardzo mile zaskoczył przesłała mi Pinki
Miałam otrzymać początkowo tylko jedną śliczną motylkowa broszkę, a w paczuszce znalazłam caaaała masę dobroci - dwie broszki, opaskę która nosić będzie Alicja (uwielbia opaski - zwłaszcza odkąd postanowiła zapuścić grzywkę), serwetki które wykorzystam w wielkanocnych projektach, koronki i wstążeczki których w mojej pracowni nigdy dosyć oraz urocze zawieszki :) Dziękuję bardzo - nawet nie wiesz, ile radości sprawiły mi Twoje upominki (wybacz proszę jakość zdjęć ale nocna pora im nie sprzyja)
Zapraszam wszystkich serdecznie na bloga Pinki





Chciałam dziś jeszcze wyróżnić lokalną artystkę Kirsty Brady z A Touch of Glass , która tworzy niesamowite szklane ozdoby.
W tym roku na naszej choince zawisł wykonany przez Kirsty reniferek oraz ptaszek, w oknie oko cieszy szklany motyl a motylkowe wsuwki czasem pożycza mi córka :)
Więcej prac Kirsty możecie zobaczyć na jej stronie: www.atouchglass.co.uk oraz na facebooku




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...